Definisanje ciljeva učenika

Математички коучинг

Da bi učenici promenili loš način ponašanja, neproduktivan način učenja, nezadovljavajuće rezultate učenja, moraju najpre da budu svesni svog cilja.

Ako je cilj učenika promena, poboljšanje u nekom obliku, trebalo bi mu pojasniti da naši pravi ciljevi jesu zapravo naša osećanja.

Kako će se osećati kada  dobiju bolju ocenu, kako će se osećati kada nauče nešto novo i zanimljivo, kada osvoje neku veštinu, kakav osećaj će imati kada više ne budu dežurni krivci u učionici?

Osećanje zadovoljstva sobom, samopouzdanje, sreća, razvijaju se i jačaju sa ovladavanjem sposobnostima i veštinama.

Kada uče nešto novo, neki učenici mogu da krenu sa izbegavanjem  pokušaja učenja: zbog straha, stida, ranijih loših iskustava, ranijih neuspeha, ili drugih razloga za izbegavanje učenja i zabavljanja. Ima tu i socijalnih upoređivanja, tj. brige o tome šta će drugi da pomisle. Neki su okupirani  i time kako ide drugima, pa imaju potrebu da pobede druge po…

View original post 430 more words

One thought on “Definisanje ciljeva učenika

  1. Povratni ping: Definisanje ciljeva učenika | Dragan Ilić Blog

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s