Šta čini kreativnog učitelja?

Riznica zlatnih ideja

Danas se puno govori o kreativnosti. Kreativnost stvara inovaciju, ona izaziva i utiče na nov način razmišljanja, obogaćuje naše živote i spaja nas s drugim ljudima.

Što čini kreativnog učitelja?

Dok je s jedne strane sve ovo istinito i lepo, s druge škole i nastavnici imaju velikih muka s pronalaženjem načina kako biti kreativniji.

Budući da je kreativnost individualizovana i izražava se drugačije kod svakog pojedinca, obrazovnom kadru koji je naviknut na testiranja i ustaljene standarde postaje sve teže nalaziti načine za podsticanje kreativnosti kod učenika. Nažalost, ne postoji  idealno rešenje za ovaj problem. Kreativne učionice počinju i završavaju s kreativnim učiteljima.

Tri obeležja kreativne učionice:      

  • SVESNOST

Svaki će učitelj matematike reći: „Matematika je svuda!“ Oni znaju kako matematika izgleda u realnom vremenu i u pravom životu jer su proveli vreme učeći i vežbajući. Na taj su način postali svesni mnogih načina na koje se matematika može dovesti u vezu s raznim aspektima života.

View original post 301 more words

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s