Izokrenuta učionica u nastavi književnosti

knjigoljupci

Započnite čitalačku revoluciju:

Izokrenite svoju učionicu upotrebom blogova

Brian Sztabnik

(Start a Reading Revolution: Flip Your Class With Blogs)

Da li deca zaista čitaju? To je pitanje vredno našeg razmišljanja. U doba kada brojni „ometači“ doprinose da čitaoci sve više oklevaju pred knjigom, čovek se mora zapitati koliko naši učenici uopšte čitaju.

Postoje dokazi koji opravdavaju naš strah . Grant Vigins je nedavno objavio istraživanje o jednoj tipičnoj američkoj srednjoj školi. Ustanovljeno je da je predmet Engleski jezik najmanje omiljen među čenicima, i što je još gore, oni preziru čitanje! Evo šta su neki od njih rekli o tome :

„Iako su sve te knjige, kako kažu,  klasika, one su veoma nezanimljive. Skoro svako od mojih školskih drugova priznaje da nikada ne čita knjige  jer su toliko bolno dosadne . . . Takođe, ako eseji, koje moramo da pišemo, nisu napisani tačno onako kako  nastavnik voli,  skoro je zagarantovano da…

View original post 1.248 more words

2 thoughts on “Izokrenuta učionica u nastavi književnosti

  1. …nisam na blogu ulogovana, izvini sto se javljam sa Twittera. Ne znam da li si primetila da povremeno oobjavljujem radove svojih ucenika na blogu. U sustini, mogla bih to da radim stalno. Nisu dovoljno osnazeni da bi otvarali svoje blogove, obicno to urade tek kad odu od mene .Radim u srednjoj skoli, nadam se da znas. Deci je stalo. To sam htela da kazem. Vole da se takmice, glume, pisu, iako ja radim u srednjoj strucnoj skoli, a ne u gimnaziji…Stalo im je. Tako se malo iko bavi njima…

    • Hvala,Aleksandra, ali tekst je tako dobra slika današnjice. I mi učitelji imamo sličan problem. Ja sam videla mnoge mogućnosti iz ovog teksta. Odlično je, hvala još jednom.

Ostavite odgovor

