Novi kreativni poduhvat – Ukrašavanje gazom

kreativnatruba

Dragi naši kreativci, Lija i ja smo imale dosta posla, pa smo malo napravile pauzu u pisanju postova, ali evo nas opet i to sa novim i interesantnim idejama🙂

Drugarica me je nedavno pitala da li možda, pošto radim dekupaž, znam nešto ukrašavanju predmeta gipsom i gazom, pa s obzirom da se do sada nismo time bavile, reših da pročačkam malo po netu, pa da probamo neke nove stvari🙂

Uspela sam da pronađem dva tutorijala koja se tiču ukrašavanja gazom, bilo mi je zanimljivo kako su izgledali ukrašeni predmeti, pa smo se Lija i ja bacile u nove dekupaž avanture.

Evo šta vam je potrebno:

  • Predmet koji ćete ukrašavati – ja sam koristila kutiju za nakit
  • Gazu
  • Lepak za dekupaž ili drvofiks
  • Akrilne boje
  • Salveta ili dekupaž papir
  • Četkica, sunđer…

 

Kutiju sam prefarbala braon akrilnom bojom, a vi možete da koristite koju god boju želite. Nakon što…

View original post 329 more words

Ostavite odgovor

