РАЗМИСЛИ, ОДГОНЕТНИ, ПРОНАЂИ

tatjanakovacev

Своје ученике сам упућивала на коришћење  различитих техника учења, на повезивање познатог са непознатим, учење помоћу асоцијација и повезивањем са нечим из њиховог живота, примену стечених знања, размишљање, повезивање, упоређивање и сл. За крај школске године сам им предложила игру коју су прихватили са одушевљењем. Игра се састоји у проналажењу одговора на постављене загонетке. Свачије мишљење се мора разматрати, уважити и након одлуке већине ученика саопштавају одговор учитељици која их упућује да потраже одговор или да наставе са одгонетањем уколико нису дали одговарајуће образложење. На одређеним местима у школи или код запослених  у школи, проналазиће писма са следећим задатком или загонетком. Игра ће трајати онолико колико ученици буду заинтересовани.На крају игре ће сви добити награде.

Прва загонетка:

„Кад си у школи, увек је гледаш, а она те не види. Речита је, али не говори.“

Слушала сам њихов договор: „…женско је…“

„…свеска, књига…“

„Није књига. Гледаш је и код куће.“

„Слика.“

View original post 384 more words

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s