Spontano umesto usiljenog pamćenja

nekinovinastavnici

1.

Jedna od tema ili jedan od problema Sistema: u koji se nastavnici mogu „umešati“, odnosno, u vezi sa kojim mogu preduzimati konkretne korake na olakšavanju pozicije učenika u Sistemu.

Možda ovo često pozivanje na Sistem počne da deluje papagajski dosadno, kao – sve probleme svališ na Sistem, i „oprao si ruke“. Na neki apstraktni Sistem. Moraće u dogledno vreme da usledi tema u kojoj će ovo biti malo izbliza razjašnjeno, za sada samo uzgredna napomena: mi imamo, jasno je svakome ko je to spreman da vidi, da mi imamo rigidno centralizovan obrazovni sistem (stoga ga, po analogiji sa Velikim Bratom, i pišem velikim početnim slovom), a u okviru kojeg nam se striktno zadaju svi parametri rada. Čak i tamo, gde Sistem KAOBAJAGI prebaci lopticu u naše dvorište (na primer, kroz model samovrednovanja i školskog razvojnog planiranja, preko kojih se, tobože, pitanja razvoja i unapređivanja rada škola i nastavnika prebacuju…

View original post 1.729 more words

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s