Nik Vujičić – „Živeti slobodno“

Слика


Prastanje me je oslobodilo.Ako se stalno prisećate starih rana,time dajete moć i mogućnost onome ko vas je povredio, ali ako mu oprostite time presecate svaku vezu s njim. Tada on više ne može imati nikakve veze sa vama. Nemojte misliti da je prastanje neka usluga ljudima kojima ste oprostili,već to učinite sebe radi. Ja sam recimo oprostio onoj deci koja su mi se nekada rugala i zadirkivala me. Nisam im oprostio zato što sam hteo da ih oslobodim krivice. To sma učinio samo da bih sebe oslobodio gneva i odbojnosti.Volim sebe,pa sam zeleo da budem slobodniji.
Oprostiti sebi važno je isto koliko i oprostiti drugima..Ja sam grešio i vi ste. Loše smo postupali prema ljudima. Nismo bili pravedni prema njima. Pravili smo zbrku.Treba se osvrnuti i priznati da smo pogrešili, izviniti se onima koje smo povredili i obećati da ćemo se u budnćnosti bolje ophoditi, zatim oprostiti sebi i krenuti dalje.

S takvim stavom može se lepo živeti. U Bibliji je rečeno da žanjemo ono što smo posejali. Ako ste ogorčeni, besni, puni samosažaljenja i niste nimalo spremni da praštate, šta mislite kuda će vas do odvesti? Kakvo vam zadovoljstvo može doneti takav život. Odbacite sva mračna i pesimistička raspoloženja, ispunite se optimizmom i budite zahvalni, aktivni, puni saosećanja i praštanja.
Ja sam iskusio takvu promeu životnih stavova i mogu vam reći da mi je to promenilo život i uznelo me do visina o kojima nisam ni sanjao.To se može desiti i vama.

Neki ljudi umesto da preuzmu odgovrnost, radije krive sve druge za ono sto ima se dogadja.Ako vam život dodeli pogrešnu kartu i poremeti planove, mozete za to kriviti svemir, svoje roditelje ili bezobrazno dete koje vam je u trećem razredu osnovne skole ukralo sendvič. Sve to vam neće nimalo pomoći. Jedini način je da zavladate preokretima i promenjenim okolnostima i sledite svoju stazu.

PREUZETO SA CITAT.RS

Ostavite odgovor

